|
|
|
.
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
Optymalizacja kluczową kwestią dla twórców gry Cyberpunk 2077
| |
Po wczorajszej prezentacji rozgrywki z Cyberpunka 2077 na usta wielu graczy z pewnością zaczęły cisnąć się pytania o wymagania sprzętowe tej produkcji oraz o kwestię jej optymalizacji pod kątem możliwości PlayStation 4 i Xboksa One. W rozmowie z redakcją serwisu CGMagazine Maciej Pietras, czyli Lead Cinematic Animator w studiu CD Projekt RED, odniósł się do tej kwestii. Z jego słów wynika, że jest ona oczkiem w głowie zespołu od momentu rozpoczęcia prac nad omawianym tytułem. Jak powiedział:
Od samego początku myślimy o optymalizacji, o tym jak działa strumieniowanie czy jak wprowadzić globalne oświetlenie bez nadmiernego obciążania procesora. (..) Wiedząc, że tworzymy grę na komputery osobiste, PlayStation 4 oraz Xboksa One, proces optymalizacji rozpoczęliśmy już na starcie.
Pietras zdradził również, na jakim komputerze działało prezentowane wczoraj demo. Potwierdził przy tym czerwcowe doniesienia, ujawniając, że owa maszyna była wyposażona w procesor Intel i7 (a dokładnie – i7-8700k taktowany na 3.70 GHz) i kartę graficzną NVIDIA GeForce GTX 1080 Ti; poza tym na jej pokładzie znalazły się 32 gigabajty pamięci RAM.
Źródło:
"Vergil" - GRY-OnLine
|
Klemens
| 2018-08-28 21:55:57
|
| |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|